? ??????????????Mario Bros? ????? ?? ???Rating: 4.3 (158 Ratings)??9 Grabs Today. 26019 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red Rose? ????? ?? ???Rating: 4.4 (216 Ratings)??9 Grabs Today. 27880 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Spongebob? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

jAm BeRaPa?

Wednesday, December 9, 2009

SeMaKiN mErIaH.....

salam utk semua rakan pengurus...

lama saya tak menulis di blog ni...busy skit sbb kelas dah mula...dan semakin hari semakin ramai...alhamdulillah....ahli PKTS dah mencecah lebih 30 org....kelas pun dah kena ada pagi dan ptg...so, busy lah saya menyediakan bahan2 utk mengajar...
saya harap TC lain pun sama seperti saya....dari hari ke sehari keahlian bertambah....
apapun masalah yang sama tetap tidak dpt diselesaikan...pihak2 tertentu masih tidak menunjukkan minat untuk bertanggungjawab terhadap masalah yang dikemukakan dan yang pastinya masalah kewangan tetap menjadi masalah utama dalam melicinkan perjalanan pengurusan telecenter....
apapun saya hanya menjalankan tugas dan akan menyelesaikan setiap masalah dengan cara yang paling baik...dan berusaha utk manage tc saya dengan sedaya upaya...insyaallah...semuanya akan berjalan lancar dengan jayanya...

oklah....
time to pen off...c u...
take care guys...


salam dari
TC semabok

0 comments: