? ??????????????Mario Bros? ????? ?? ???Rating: 4.3 (158 Ratings)??9 Grabs Today. 26019 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red Rose? ????? ?? ???Rating: 4.4 (216 Ratings)??9 Grabs Today. 27880 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Spongebob? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

jAm BeRaPa?

Tuesday, September 15, 2009

bULan Yg mEmAnG mEncAbaR!

aSSaLamUaLaiKum...

rasanya puasa kali ni memangla sangat mencabar keimanan saya...ingatkan dah dpt kerja menyenangkan...rupanya memang byk masalah...kalaulah saya byk duit...saya akan terus je study coz wpun tension tak lah setention problem dah keje ni...takpelah...selagi kita bernama manusia yg menumpang di bumi ALLAH SWT ni...kita kena redha...terima segala ketentuannya kerana apa yg terjadi mengajar kita untuk menjadi manusia yg lebih baik dari sebelumnya...inilah perjalanan hidup yg harus kita tempuh sblm ke destinasi abadi yg telah ditentukan NYA...apapun kupanjat kan kesyukuran padamu YA ALLAH...kerana masih memberi peluang untuk aku merasa menjadi manusia dan hidup di bumi ciptaan MU ini...

buat sahabat2 pengurus semua, semoga apa yg terjadi akan ada hikmah yang kita tak tau...insyaallah...kita hanya berusaha...ALLAH SWT yang menentukan segalanya...kerana ketahuilah bahawa sebaik2 perancangan itu adalah dari ALLAH SWT...

apapun apa yg terjadi merubah mood saya...tapi takpelah...saya tetap akan kuatkan semangat sebab saya tau kita semua akan berjaya satu hari nanti!

salam dari,
TM sEmAbOk...

0 comments: